Ta strona używa ciastek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.

× Dowiedz się więcej

ISUZU D-MAX – SHIRO

EDYCJA LIMITOWANA



Cena netto

123 450

z manualną skrzynią biegów

Cena netto

129 450

z automatyczną skrzynia biegów



Silnik: 1,9 diesel 163 KM

uciąg na haku: 3 500 kg

spalanie: od 6,6 l / 100 km

ładowność do 1165 kg

Shiro

Miejski szyk

DNA off-roadera

Gdy nie ma się farmy czy firmy budowlanej wcale nie trzeba rezygnować z posiadania pikapa. Auto, które przede wszystkim kojarzy się z użytkowym charakterem i ciężką pracą bez problemu potrafi się odnaleźć w miejskiej dżungli. D-Max w wersji „Shiro” jest przykładem idealnym.

Kolor

Biel od dawna jest kolorem numer jeden na rynku motoryzacyjnym. Kiedyś kojarzona głównie z samochodami dostawczymi stała się obecnie popularną barwą aut z najwyższego, luksusowego segmentu. Moda na białe auta czy skandynawskie wnętrza mieszkań rozwinęła wyobraźnię wszelkiej maści „kolorystów” i dzięki temu kolor biały stał się wielowymiarowy. D-Max w wersji „Shiro” też nie jest po prostu biały. Dzięki strukturze wielowarstwowego nakładania lakieru na karoserię podkreślono głębię koloru dzięki widocznym – głównie w promieniach słońca – łagodnym perłowym refleksom.

Wnętrze


W opozycji do ascetycznej bieli D-Maxa staje kolorystyka wnętrza. Ciemna skóra na fotelach, czarna tapicerka drzwi podkreślona błyszczącymi, panelami ozdobnymi w tym samym kolorze i czarna podsufitka to mocny kontrast podkreślający niejednoznaczność oceny pikapa. Delikatna siła, łagodna moc, mroczny anioł ...i wiele innych oksymoronów idealnie nadaje się do określenia tej wersji D-Max’a. Biel i czerń.


Sylwetka i dodatki


Dzięki kilku zabiegom stylistycznym D-Max „Shiro” z roboczego, utylitarnego pojazdu przekształcił się w „zawodnika” na którego nie da się nie zwrócić uwagi. Zmiana oblicza podkreślona jest przede wszystkim zabudową przestrzeni ładunkowej o dynamicznym wyglądzie, która nadaje sylwetce pikapa wygląd niemal sportowego auta. Ciemne, boczne wloty powietrza upodabniają auto do szybkiej łodzi motorowej, a górna lotka wizualnie dodaje pikapowi dynamiki.

W D-Max’ie „Shiro” zadbano również o drobne szczegóły. Na przedniej atrapie widoczne jest czerwone logo ISUZU, z którym bardzo ładnie skomponowany jest dolny, równie czerwony akcent w postaci wąskiej listwy biegnącej wzdłuż przedniego zderzaka. Na tylnej burcie widoczne jest logo marki wykonane również w czerwonej kolorystyce.


Udogodnienia


Spartańskie wnętrze pikapa to już od dawna opowieść z mchu i paproci, bo obecnie nawet te podstawowe wersje są wyposażone w klimatyzację, wygodne siedzenia, sprzęt audio, nawigację i kilka uchwytów na kubek z kawą. Nie inaczej jest w „Shiro”. W najnowszym wydaniu podstawą jest najwyższa wersja LSX czyli mamy w zestawie: skórzaną tapicerkę, automatyczną klimatyzację, zestaw audio i nawigacji Pioneer oraz kamerę cofania z czujnikami).

Zabudowa przestrzeni ładunkowej łatwa w obsłudze bo – w przeciwieństwie do innych, płaskich pokryw – otwierana jest poprzez centralny zamek i nie wymaga użycia dodatkowego kluczyka. Dodatkowo przestrzeń ładunkowa jest lepiej widoczna dzięki zamontowanemu w klapie oświetleniu. Tylna burta wyposażona została w siłownik, dzięki któremu – po otwarciu paki – klapa nie wymaga ręcznej asekuracji tylko delikatnie opuszcza się w dół i równie łatwo można ją podnieść w górę.

Kontrasty


Biały, perłowy lakier i czarne, wyraziste wnętrze. Przydatny do przewożenia dużych i ciężkich ładunków oraz rowerów czy nart na weekendowy wypad w góry. Prawdziwy off-roader, który dobrze prezentuje się na miejskim parkingu.


Elementy zabezpieczające


  • nadwozie w kolorze białym perłowym
  • atrapa przednia, spoiler przedni, klamki nadwozia i narożniki zderzaka w kolorze ciemnoszarym
  • 18 calowe 6-ramienne felgi aluminiowe w kolorze ciemnoszarym z uniwersalnymi oponami typu H/T w rozmiarze 255/60R18
  • reflektory projekcyjne z diodami LED świateł dziennych i świateł przeciwmgielnych
  • tylne światła z technologią LED
  • skrzynia ładunkowa wykończona plastikową wykładziną typu „wanna”, wraz z dodatkową antypoślizgową matą gumową
  • lekkie otwieranie i zamykanie klapy skrzyni ładunkowej, dzięki dodatkowemu siłownikowi gazowemu
  • kamera cofania
  • czujniki parkowania
  • przyciemniane tylne szyby
  • stopnie boczne w kolorze ciemnoszarym
  • antena dachowa w „design” płetwy rekina
  • skórzane fotele w kolorze czarnym
  • podgrzewane przednie fotele
  • fotel kierowcy regulowany elektrycznie
  • stacja multimedialna Pioneer zintegrowana z Multi wyświetlaczem informacyjnym z wbudowany odbiornikiem GPS, nawigacją z ekranem dotykowym i Bluetooth
  • kierownica ze sterowaniem dla tempomatu i audio
  • automatyczna klimatyzacja
  • system Anty Start z kluczem elektronicznym pasywnego wejścia i system (PESS) z immobilizerem


5 lat gwarancji


Jak każdy nowy ISUZU D-Max, shiro również oferuje imponującą 5-letnią gwarancję. Biorąc pod uwagę wielozadaniowy charakter D-Max (samochód jest zawsze zarejestrowany jako pojazd ciężarowy) długa gwarancja jest silnym argumentem!



top